Logo nedir? Söz manaı olarak üs önlığı dilimizde amblem olan, bir sorunin, faaliyetin, organizasyonun yapısını, manaını, karakterini sembolize eden şekillerdir. Bir logo tasar çizimı anlamsal olarak sorunletmenin veya organizasyonun kazık olarak yaptığı soruni sembolize edebileceği üzere, markanın kendi manaı ile de sembolleştirilebilir, hatta temelı çaldatmaışmalarda kavramlar soyutlaştırılarak farklı ciğererik ve anlamlara iye kabil.
Sorusu sorulduğunda sözcük manaının haricinde, biraşkın logo ve amblem çeşidi vardır. Logo tasar çizim esnasında tasar çizimı yapacak olan nefer veya kuruma neyin ve elbette aktarıldığı olabildiğince önemlidir. öteki taraftan logo tasar çizim çaldatmaışmasını yapacak nefer veya kurumun sizi elbette anladığı ve logo çaldatmaışmanızı elbette değerlendirdiği sonucunda ortaya çıkacak olan çaldatmaışma sizin, sorunletmenizin ve bundan sonraki çaldatmaışmalarınızın temelini atacak olan “logo tasar çizim çaldatmaışması” olacaktır.
Logo sadece şekil ve sembol değil, yazı karakterinin kendisi, yazı karakterinin değsoruntirilmiş ve düzenlenmiş hali veya bellik ciğerin yeni yazı karakteri oluşturulmasıyla da tasarlanabilir. Bu tip çaldatmaışmalara logo değil, logotype denilir. Logotype yekten çok iş meydanı ile faaliyette mevcut şirketler ciğerin daha çok yeğleme edilebilir. Yalnızca bir sektörde çalışma gösteren sorunletmelerin ekseri logoları bölümü temaşa paha. Ancak yekten lüks bölüm ile uğraşılıyorsa tüm sektörleri logoda teşhir etmek imkansızdır.
Logo ne sorune yarar?
İşletmeler ciğerin logo veya logotype eğer olmazsa olmazlardandır. Her elbette markası olmayan bir işletme eğer olmazsa logo veya logotype’sız bir markada düşünülemez. Bu makaleyi okuduğunuz dönem aklınızdan Koç, Vestel, İş Bankası markalarını geçirin. Aklınıza logoları ile yan yana gelmemiş olması imkansızdır. Beko markasını geçirin, tamam aklınıza Beko’nun güncellenen yeni logosu geldi. Eski halini düşünmeye çaldatmaışın. Markaların logoları olmadan bayağı bellik olmaları neredeyse imkansızdır.
Bu sebeple sorunletmenize kurumsal bir plan hazırlayarak yolunuza sağlıklı adımlarla devam edebilmek hesabına “logo tasar çizim” çaldatmaışması ile çıbanlayın.
Logo ideogram, sembol, amblem, ikon üzere bir grafik öğesiye bütünleşik olan logo yazısını (logotype) ifade paha. Ticari markaların, kurumların ve hatta kâh kişilerin bir surette teşhisnmasını sağlayan sorunaretlerdir. Tipik bir logo firmaların üstelik edilmesini, diğerlerinden ayrılmasını sağlayan nitelik, font, şekil ve görsellerdir.
Gösterişsiz, basitçe anlaşılır, geçekırlanması basitçe, olabilir başüstüneğunca azca skorda renkten oluşemtiaıdır. Her çmüsavi baskı ve bölge tekniği ile problemsiz kullanılabilir olmalı, çok küçümencik ölçülerde ayrıntılar kaybolmamalı, çok heybetli ölçülerde dağınık görünmemelidir. Her türlü ölçüde ve yüzeyde okunabilir olmalıdır.
Özgün olmalıdır. Diğer firma evet da ürünlere ilişkin logolar ile karışıklığa amil vermemeli, hatta çağrıştırmamalıdır. Kopyalanan evet da esinlenen logolar o ürün evet da firmaya heybetli zarar verir.
Logo layihamcıyı değil ürün evet da firmayı yansıtmalıdır. IBM logosunun layihamcısı Paul Rand’e bakılırsa logoyu üreten layihamcıdır ancak oluşturan firmanın kendisidir. İlgili kuruluşun evet da ürünün özelliklerini yansıtmalıdır. Seçilen evet da tasarlanan font şirketin yürekğine yaraşıklı olmalıdır. Antrparantez kurumun kendisini elbette teşhismladığı ve kurumu yansıfecir kavramların neler olduğunu bilmek logonun tasar çizim aşamasında önemli unsurlardır.
Logo sadeliğinin cenahısıra icap rengi icap şekli itibariyle farklı koşullarda görüldüğü dönem üstelik sıkıntısızılda lakırtııcı olmalıdır.
Farklı bir ülkeye ilişkin ürün evet da firma ciğerin logo tasarlanacağı dönem o ülkenin renklere yüklediği anlamlar ve kültürleri için bilim sahibi olunmalıdır. Özellikle bir simge kullanılacağı dönem simgenin taşıyacağı mana hizmetında bu bilim çok önemlidir.